Kereső



Kiemelt partnerek

 

Felhívás

Hirdetésszervezőt keresünk, jutalé­kos rendszerben, magas jutalék­kal.
Jelentkezés szakmai önéletrajzzal.
2023. febr. 2. (csü) – Karolina,Aida,Kata
Életmód-tanácsadás

A tanácsadó: Dr. Sebő Zsuzsanna

Tanácsadó adatai | Én is kérdeznék | Tanácsadók

 
bárányhimlő
2008.01.18. 20:25A kérdés:

Kedves Doktornő! 2 éve kezdtem a homeopátiás gyöngyökkel megismerkedni, mert az akkor 4 éves lányomnak ki akarták venni a manduláját. Nagyon nagy sikere volt, hála a homeopátiának, a mandula maradt. Azóta is bármi probléma van, a homeopátia a megfelő megoldás. Most viszont kicsit tanácstalan vagyok. Szegény kislányom bárányhimlős lett. Láza csillapítására az aconitum napellus vált be, a himlőre szedjük a rhus toxicodentron-t, mert mindenhol ezt ajánlják, valamint olvastam az arsenicum album, és arsenicum iodatum-ról, hogy esetleg hasznos lehet, de nem tudom eldönteni, hogy melyik. Ajánlaná e Ön valamelyiket, vagy mi az amit ajánlani tud, hogy legalább kicsit csökkentsük ezt a szörnyű viszketést. Köszönettel, és tisztelettel: Koós Henrietta

A tanácsadó válasza:

A Mezereum lenne a megfelelő szer, nemcsak azért, mert a zavaros bennékű hólyagok jó szere, de a viszketés is fontos jellemzője. 15-ös potenciában adja akár naponta kétszer. Mindezt néhány napig csak. a pörkösödés időszakában inkább a Grafit-ot ajánlanám .(15 potenciát használjanak). Üdvözlettel dr Sebő Zsuzsanna

elhúzódó köhögés
2008.01.20. 21:47A kérdés:

Tisztelt Doktornő!Kislányom, aki most 8 éves, 2007 tavaszán légúti megbetegedést kapott el, mely nagyon magas lázzal, köhögéssel járt. A körzeti orvos antibiotikumot írt fel, mely beszedése után a betegség elmúlt, de a gyermek azóta is folyamatosan köhécsel.A mellkas röntgen, az allergológiai vizsgálat negatív eredményt mutatott. A tüdőgyógyász szakorvos a torokváladékból baktérium és gomba vizsgálatot kért. A vizsgálat eredménye a torok gombás fertőzését mutatta (talán candida albicans, de sajnos nem értek az orvosi leletek elemzéséhez...).Az orvos által kiírt gyógyszer a Glycerin borax (vagy Glycerin benux?) volt, melynek nyelése után (kis kanállal kellett bevenni este és reggel, bár amennyire én tudom ez ecsetelésre szánt gyógyszer lett volna...), szóval a gyógyszer beszedése után a gyermek tünetei erősödtek, így egy hét letelte után abbahagytuk a gyógyszer szedését és miután az orvos azt mondta, hogy gyönyörű a gyermek torka, már teljesen elbizonytalanodtam. Akkor mégis mitől köhög még mindig?A köhögés teljesen száraz, "könnyed" köhécselés, torokreszelés, mely nem jár lázzal, nap közben leginkább beszéd közben jelentkezik. A tünetek közvetlenül lefekvés és felkelés után erősödnek, de akkor sem lesz folytogató, csak gyakoribb száraz köhécselés. Elalvás után a tünetek teljesen megszűnnek.Használtunk már Mucoprontot, lándzsás útifű szirupot, Hedelix borostyánlevél kivonat szirupot, Corsodil oldatot gargarizálásra és Tebamol teafaolajat előírás szerint hígítva gargarizálásra.Ön mit tudna tanácsolni, mit próbálhatnánk még ki, hogy véget vessünk ennek a köhögésnek? A kislányom nagyon türelmes, bármit bevesz és használ rendszeresen, ha megkérjük rá.Válaszát nagyon várom.Tisztelettel Kissné Ocsenás RenátaDebrecen, 2008.01.20.

A tanácsadó válasza:

Kedves Renáta! Próbáljon meg Pulsatilla C, CH 12-15 napi egyszer adni néhány napig, egy hétig. A változásról írjon újra. dr Sebő Zsuzsanna

pajzsmirigy
2008.01.22. 13:32A kérdés:

Kedves Doktornő!Sajnos kb.3 hete megállapitották hogy a pajzsmirigyen túl termel az FT4 értéket 55,5.Ez a probléma úgy derült ki hogy szívritmus zavarom lett de már elötte is szedtem vérnyomáscsökkentő gyógyszert igy hát az adagomat megemelték hogy ez egyenlőre jó lesz.Felírtak egy gyógyszert a pajzsmirigy problémámra a neve Metothyrin de sajnos kb.2 hét után allergiás reakció lépett fel,még nem tisztázott melyik gyogyszer de nagy a valószinűsége,hogy a metothyrin okozta.A kérdésem az lenne lehet e kezelni a pajzsmirigy problémákat homeopátiával?Minten jót!Előre is köszönöm a válaszát!

A tanácsadó válasza:

Igen lehet kezelni, de alkati kezelés szükséges. Üdvözlettel dr Sebő Zsuzsanna

félek egyedül
2008.01.23. 12:06A kérdés:

Kedves dr.NőNagyon szeretném ha tudna nekem segíteni, három gyermekem van a legkissebbikkel vagyok most itthon gyeden. És amikor a többiek elmennek itthonról iskolába, meg a párom dolgozni és egyedül maradok nagyon félek, hogy hogy rosszúl leszek és akkor mi lesz a picivel mert nincs velem senki. Sajnos félek egyedül itthon és olyankor szédülök, hasmenésem lesz, zsibbadok attól félek hogy elájulok. Amikor itt van velem valaki semmi bajom, nagyon utálok egyedül lenni.Kérem ha tudna nekem segíteni valami homeos szerrel, hogy ne érezzem magam rosszúl, nagyon meg köszönném,Tisztelettel: Zsuzsanna

A tanácsadó válasza:

Próbálj meg a Sedatic PC komplexet napi 2x3x. Üdvözlettel dr Sebő Zsuzsanna

ekcéma
2008.01.23. 13:38A kérdés:

Kedves Doktornő!Magam és a két kislányom részére kérném a segítségét.A kisebbik ért aggódom a leginkább, ő 4 hónpos még kizárólag anyatejen él, de máris több helyen a testen ekcémás foltok vannak. Ezek egyenlőre nem viszketnek, de mindegyik legalább egy forintnyi területet kitesz és időnként erősebb pirossá válik.Egyenlőre csak a Cremor acq. -sal kenem. A nagyobbik lányom 2 éves ő már mindent eszik , tiszta tehéntej is csak most kerül bevezetésre. rajta is a téli hónapokban főként a térd és könyök hajlatokban meg jelennek ezek a foltok.Neki már némi Elocomot tartalmazó krémet írt fel a doktornőnk.Sajnos a gyerekek a hajlamot tőlem örökölték , de nagyon szeretném őket megkímélni mindattól a testi-lelki szenvedéstől amin én áttestem.Jómagam használtam a Halicar nevű krémet a terhességem alatt, de éppen csak azt tudtam elérni vele , hogy ne romoljon az állapotom. Kérdésem az lenne , hogy lehet -e alkalmazni csecsemőknél ezt a krémet vagy van valamilyen golyócska ,amit esetleg ajánlani tud ?Alkati szerrel esetleg lehetne segíteni ? Előre is köszönöm válaszát Üdvözlettel Zsófia

A tanácsadó válasza:

A bőrelváltozásokon tüneti homeopátiás szerrel lehet javítani, de csak átmenetileg. Az alkati kezelés több eséllyel kecsegtet, és a praxisomban több gyógyult, vagy hosszúideje tünetmentes beteg van. Különösen az Elocomot használó, két éves gyerek kezelése lenne sürgős, hogy a szteroid használatát minél hamarabb abba lehessen hagyni. Üdvözlettel dr Sebő Zsuzsanna

A tanácsadó: Dr. Sebő Zsuzsanna

Tanácsadó adatai | Én is kérdeznék | Tanácsadók

 
old.natursziget.com