Kereső



Kiemelt partnerek

 

Felhívás

Hirdetésszervezőt keresünk, jutalé­kos rendszerben, magas jutalék­kal.
Jelentkezés szakmai önéletrajzzal.
2023. febr. 9. (csü) – Abigél,Alex
Életmód-tanácsadás

A tanácsadó: Dr. Sebő Zsuzsanna

Tanácsadó adatai | Én is kérdeznék | Tanácsadók

 
tejserkentés
2008.01.15. 17:43A kérdés:

Tisztelt Doktor Nő! Kisfiam közel 5 hónapos, még szoptatom, de vannak időszakok (pl. menstruáció), amikor szinte alig elég a tej szegénykémnek. Vásároltam a gyógyszertárban Urtica Urens-t, és ott azt mondták napi 2×5 golyót kell feloldani vízben. Itt azt olvastam napi akár 5-ször is be lehet szedni, elszopogatni. Úgy vettem észre az urtica urens eddig nem segített. Lehet, mert keveset vettem be belőle? Szeretném a tanácsát kérni, egy erős hatású tejserkentőre volna szükségem. Kérem segítségét!A másik problémám a kisfiúval a hasfájása. Általában hajnali 3 órakor kel fel enni, aztán óránként felkel, s kelt engem is. Ez kb. két hete tart. Az alvással nem hiszem hogy baj lenne, látszik rajta hogy álmos, van hogy a szemét sem nyitja ki, csak folyamatosan rugdos, megfeszíti magát. Esetleg lenne-e valami, amitől nyugodtan aludna, elmulasztaná a hasfájását, netán átaludná az éjszakát??Segítségét előre is köszönöm!!!!

A tanácsadó válasza:

Véleményem szerint a gyermek ébredésének az oka, hogy éhes. Ha több teje lesz, talán megszűnik az éjszakázás. Ricinus C, CH 5 szedjen napi 4x5x. dr Sebő Zsuzsanna

viszket a láb
2008.01.16. 14:47A kérdés:

Tisztelt Doktornő! Baján lakom és régi munka helyemen hallottam a homeopátia szerekről idáig nem is gondolkodtam igazán róla,mivel nagyon ritkán vagyok beteg. De most szeretnék érdeklődni,mivel több mint egy hete viszketek a láb száramon kezdődőtt és a combomon,ránézésre nem látszik semmi de ha kaparom bevörösödik,és apró pöttyök jelenek meg.Egész nap viszket,de este fürdéskor a meleg viztől még jobban,és az ágyban mikor betakarozom akkor is. Mivel nem ismerem ezeket a szereket tanácsot szeretnék kérni,hogy mit tudnék használni,ha lehet így láthatatlanba valamit mondani.Előre is köszönöm tanácsát,tisztelettel:Enying Mária

A tanácsadó válasza:

Próbálja meg a Sulfur C,CH 12, 15 napi egyszer öt golyót. Üdvözlettel dr Sebő Zuzsanna

elsavasodásra homeopátia
2008.01.16. 16:41A kérdés:

elsavasodásra kérek homeopátiás szert.köszönöm.gerhardne ilina

A tanácsadó válasza:

Mit ért az alatt, hogy elsavasodás? Milyen panasza van? dr Sebő Zsuzsanna

csontfájdalmak
2008.01.16. 16:50A kérdés:

kb. egy éve vannak csontfájdalmaim, először a combtőnél forgóknál jelentkezett, mely a medencecsontokra is kihatottak. A jobb térdem időnként nagyon megdagad, s olyan éles,hasitó fájdalmakat okoz, hogy járni is alig tudok. Most viszont több hete az alsó lábszár-csontjaimban érzek lassan már kibirhatatlan fájdalmakat. Sérült gyermekekkel foglalkozom,nem ülők egész nap, próbálok változatosan étkezni, a reumatológus orvos által felirtgyógyszerek nem használnak. Kérem, ha tud homeopátiás gyógymódot ajánlani, nagyonmegköszönném segitségét. Nagy hive vagyok egyébként is a gyógynövény használatának.Válaszát előre is köszönöm.

A tanácsadó válasza:

Panaszait homeopátiásan csak az alkati szerrel lehet javítani jó eséllyel. Addig is kérdezze meg gyógynövényes tanácsadónkat .dr Sebő Zsuzsanna

zsíros bőr és puffadás
2008.01.16. 20:15A kérdés:

Tisztelt Doktornő!A problémám a következő lenne:évek óta küszködöm a zsíros bőrrel és zsíros hajjal,ami mára elég durva lett,sajnos két naponta mosom a hajam.kb.8 éve szedem a Diana35 fogamzásgátlót,mely segített a problémámon is ,de most már vagy 4 hónapja nem szedem és kellemetlenül zsíros a hajam és a bőröm.Másik problémám,ami szintén évek óta visszatérő dolog,a haspuffadás minden tejterméktől,többféle zöldségtől,melyre szintén nem találtam eddig a megoldást,pedig nem étkezem egészségtelenül.Bár sajnos a mozgás nem az erősségem,kicsit ellustultam.Kérném segítségét illetve válaszát a fent leírt problémáimra!Köszönettel:Szilvia

A tanácsadó válasza:

Probáljon napi egyszer Thuja C,CH 12-15 bevenni néhány napig. A végső és radikális megoldást az alkati kezelés jelenti majd. Üdvözlettel dr Sebő Zsuzsanna

A tanácsadó: Dr. Sebő Zsuzsanna

Tanácsadó adatai | Én is kérdeznék | Tanácsadók

 
old.natursziget.com